quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

January 7, 2011

kelam kabut!

assalamualikum...

hallu.. pejam celik da seminggu semester akhir aku bermula! rasa gentar n takot! kala kelibut sungguh aku.. check jam creadit la. check pembahagian pilihan major la. check macam2 la.. semata2 untuk membolehkan urusan graduasi aku masa bulan 10 ni xada sebarang masalah! takot sungguh rasanya! lagi takot mengenangkan thesis yang perlu disiapkan sebelum bulan 3 ni.. awal semester ni pun dah kalut sakan. macam mana la nak hidup. risau bukan kepalang lagi!=(

serius! terasa semakin sayangkan Universiti Malaya ni.. peluang xkan datang berulang! kenangan pon xkan boleh direka untuk menjadikan ianya seperti apa yang dah telah berlaku. so, yang ti nggal sekarang hanya memori dan pengalaman. hope segala impian kan terlaksana. 

semester ni semua penuh dengan kekalutan! semua penuh dengan komitmen masing2. semua dah punya rancangan untuk beberapa hari, minggu, bulan dan juga tahun yang akan datang. semuanya akan menjadi realiti bergantung kepada diri kita sendiri. InsyaALLAH.. kita semua pasti berjaya. doakan kami yea!

sangat penat menyusun jadual belajar dan sosial diriku..
belajar2 jugak. kena ada masa untuk diri sendirikan.. yang penting, Usaha untuk capai apa yang dah lama di ingini.. doakan aku yea.. gud lux balqis! aku suka bila memberi semangat untuk diri aku. kerna aku lebih kenal siapa aku! =)

oke la. sampai cni aja! =) salam...

2 comments: