quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

February 6, 2011

saye dapat Lazo Diamond!!!

Assalamualaikum...

nge~ saye sangat excited tatkala ingin mengupdate entry ini.. hahahaa.. sepatutnya saye update semalam lagi, tapi xsempat sebab secara mengejut saya dipanggil untuk bekerja sebab kekurangan Krew.. tolong je la.. dapat up skeyt gaji bulan ni kan.. hehehe..

okeh2.. Alhamdulillah, bulan february ni saya da dapat memenuhi kehendak hati saye.. dengan berbekalkan sedikit kewangan yang kukuh, saye beli benda yang saya nak.. bukan ape, saya memang merancang untuk mengumpul karat 916 ini mulai sekarang, saye xnak nanti bile saye dah tua, saya xde menda nak diwariskan kepada anak cucu saye.. walaupun xde lah seberat mana Gramnya, dan xsemahal mana harganya, tapi saya berpuas hati sebab saya dapat penuhi perancangan saya untuk bulan ini.. hehehe..

saye beli subang je ha!











hahaha~ itu atas usaha aku.. ni aku dapat! macam bulan jatuh ke riba.. aku dapat, korang ade dapat?! Ngeee~ riak plak dah budak ni.. boleh korang tamparkan untuk aku.. aku xsampai hati la nak tampar diri sendiri.. huhuhu.. SubhanAllah.. xde niat pon nak riak.. tapi seyes, sangat teruja masa dapat memilikinya.. tapi xde aku tunjuk pon aku sangat suka.. hahhaa.. aku buat ala2 asal boleh ja, tapi dalam hati setinggi nikmat aku terharu!!! xsangka kot! aku terima saja.. huhuhuhu..thanx ya pada orang yang memberi itu! jeng2x~ teka2 lah korang sapa yang bagi aku.. hahaha

diamond~diamond!!!








urm, sejak 2 menjak kenal dengan lelaki ini, saya rajin sungguh bercakap owangputih.. walaupun grammer berterabur.. walaupon pronouns xbetol.. hentam kromo sajalah bak kata orang2 sekalian..tapi, semangat tu ada.. ini semua sebab lelaki itu..hahaha.. pergh! wateva aku dapat improve language aku kan.. so, xda masalah.. dia pon banyak membantu kala aku bercakap tak betul.. wah.. hebat lelaki itu! =) nge~ tetiba ja aku nak wujudkan satu lagi watak yang kabur dalam entry ni kan.. hehehe.. xpe, 1 day aku akan ceritakan dengan lebih detail mengenai lelaki ini.. hehehe.. aku suka buat manusia2 sekalian berteka-teki.. kahkah.. sangat keji perangai ini!! lalala..

oke la, walaupun balik pkol 7 pagi, sampai skung mata xrasa nak pejam2.. takot betul kalau terlajak tidur petang nanti..=(I

okeh, out dulu ya.. salam..=)

No comments:

Post a Comment