quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

October 17, 2011

sepuasnya~

" aku ingin menangis... aku ingin menjerit.. aku ingin meluahkan segalanya!!! aku ingin lakukan semua itu~"

aku nak rasa menangis macam aku kena pukul kecik2 dulu~ terjerit-jerit macam orang gila... luahkan semua rasa~ tapi  kenapa sekarang xboleh?! abah.. pukul angah sekarang~  huhuhu

aku ingin menjerit.. nak bagi tahu satu dunia biar aku puas... biar semua rasa aku endam terluah.. tapi kenapa tak boleh?! huhuhu~sebab KL xdak pantai.. duduk ja pantai dalam~ huhuhu

tapi kenapa sekarang aku dah tak boleh??? kenapa aku dah tak mampu???
ya ALLAH.. kuatkan lah aku.. bagi la aku peluang.. untuk menangis.. sepuasnya.. sepuasnya untuk segalanya~untuk aku akhiri segala gelodak jiwa~

No comments:

Post a Comment