quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

April 22, 2012

ketakutan.... 22042012.18;54 publish☆

Aku takut.. Takut untuk sendiri... Takut untuk berada dalam sunyi... Kerna sunyi itu sepi.. Sunyi itu sendiri... Aku sendiri... Aku bebas menerokai hati... Hati yg hancur dan sepi... Hati yg sisakiti.. Hati yang diracuni dengan tipu helah yang aku sendiri percayai...


Aku taku sendiri... Sendiri membuatkan aku lumpuh dengan perilaku duniawi... Otak ku beku... Hanya memikirkan peristiwa lalu yg menyakitkan aku sendiri.. Masa lalu yang telah menodai kegembiraan zaman remaja yang patut aku rasai.. Masa lalu yg membuatkan aku sesal kerna terlalu ego dengan keinginan yang bukan hakiki....


Aku takut akan sendiri.. Kerna sendiri diselubungi sunyi... Sendiri biarkan pwmikiran aku bebas mengingati... Mengingati perkara2 yang mengecewakan diri sendiri... Membuatkan air mata mengalir tanpa perlu aku pinta untuk membasahi pipi...


Aku takut sendiri... Sendiri membuatkan aku diam... Diam tanpa bicara aku sendiri... Diam tanpa bicara untuk menggembirakan manusia yang mengelilingi.. Sedangkan bicara itu adalah senjata untuk ku kaburkan diri sendiri.. Senjata untuk aku litupi kesedihan hati..senjata untuk otakku bebas memikirkan perkara lain dari mengingati kesedihan diri...


Aku takut sendiri.. Sendiri membuatkan kuatku hilang bagai manusia tanpa punya impian untuk aku kejari... Sendiri membuatkan aku menjadi manusia penuh beremosi... Sendiri adalah segalanya yang membuatkan aku jatuh dengan kebodohan dan kenangan silam yang sentiasa memakan diri...


Kini aku sendiri... Sendiri.. Sunyi.... Aku gagahi untuk pejamkan mata agar otak berhenti berfungsi... Tapi aku takot akan kemunculan mimpi bakal menganggu ketenangan diri...


Akur.. Pasrah.. Bagaikan manusia yang tak punya potensi diri.. Hanya berserah tanpa memncuba untuk memperbaiki kelemahan diri... Aku tifak mahu begitu selamanyq menyesali.. Aku sendiri... Sendiri buatkan aku lemah begini..


Sendiri.. Aku benci begini!!!! 


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment