quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

October 20, 2011

dari dulu~

dari dulu aku terasa..

cakap da maafkan aku...

tapi bila berhubung~ cara cakap pon xnampak macam kita ni berkawan..

bila ajak lepak sebagai kawan ko elak...

ntah la... aku da berjuta kali mohon maaf... ko yang cakap ko still nak kawan dengan aku... aku bukan xberuasa nak lupakan ko.. aku cuba.. tapi maybe salah aku.. sebab tu perasaan serba salah tu sentiasa berada di pihak aku...

bila aku cuba berlagak sebagai kawan...

ko layan aku macam aku tak layak untuk jadi kawan ko..

aku tahu aku pernah buat salah...

aku tahu... aku punca segalanya...

ko pon da bahagia...

aku tahu aku jahat...

sekeji dan jahat aku... xkan mungkin aku musnahkan kebahagiaan orang lain...

xapa la... mungkin ni semua dugaan dari DIA buat aku...

aku tak pernah salahkan kau....

sebab aku tahu semua salah aku...

layanan yang kau bagi pon impak dari salah yang aku cipta dulu...

aku terima segalanya... and aku da xkesah macam mana ko nak layan aku...

aku akan berusaha lupakan semua memori2 dulu...

sebab aku nak ko bahagia....

aku sentiasa hope ko lebih bahagia dari dulu walaupun pernah satu ketika aku berharap hubungan kita akan kembali baik... tapi aku xsedar diri... aku yang punca segalanya, aku boleh mimpi lak benda2 yang mustahil tu....


huhuhu....

aku pergu dulu..~

No comments:

Post a Comment