quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

October 21, 2011

" forgive but never forget"

Thanx for your forgiveness~ i will appreciate all of that...


hope tindakan aku betul...


aku mesti kuat...


aku harus pegang pada janji aku...


aku mesti kuat kan...


aku mesti boleh hadapi segalanya...


mungkin ini hukum Tuhan buat aku...


aku redha...


mana boleh kau akan melayan aku sebaiknya even sebagai kawan pon sebab kau hanya memaafkan tapi takkan mungkin melupakan...


aku minta maaf...


aku terpaksa membuang jauh kau dari ingatan...


aku terpaksa kuat....


kuat untuk membuang segala memori kita bersama...


untuk selama-lamanya...


~this will be the end story about u Memories.. promise to myself... i will never hurt u again..


i wont cry for my fault..


i wont cry again...




`FOREVER~




THE END

No comments:

Post a Comment