quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

April 28, 2012

bersih... let makes it clean♡

Kat tempat kejadian... 10:30 sampai... Sampai skarang... Xdak pon rusuhan... Xdak po. Keganansan... Apa la yg nk ditakutkan... Rakyat just bersatu nak tegakkan keadilan... Stay lagi....


Jam 16:50...


Segalanya berakhir... Untuk aku.. Tp buat perjuangan mereka.. Kudratku xmampu melawan "keldai" negara yang jauh lebih kuat dan ramainya...


Aku dilindung.. Diapit Oleh pelbagai kaum yang bersatu untuk melahirkan suara.. Suara untuk mencerminkan sejauhmana integriti negara...


Perjuangan ini begitu berpengaruh dlam jiwa aku rasa... Kami xmerempuh.. Kami dirempuh dan diasak dengan pukulan serta tembakan gas pemedih mata.. Kami dicaci dengan kata kesat dan hina sedangkan gaji mereka dibayar rakyat yang berkumpul hanya untuk banjiri dataran merdeka..


Aku lihat... Aku saksikan...keldai memukuk masyarakat.. Ya kawan2ku tanpa rasa bersalah dan gah dengan swragamnya.. Kerna mereka diberi kuasa.. Kuasa memukul tanpa serangan terhadap mereka pun tidak apa.... Mereka berjaya...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment