quotes

"Love looks not with the eyes but with the mind....."

May 26, 2012

redha

Semakin takut...

Rasa risau... Tapi aku percaya pada qada dan qadar yabg ditentukan DIA....

seringkali aku ingatkan diri aku ini semua dugaan...

Dan DIA takkan pernah berikan dugaan buat hamba-NYA andai aku xmampu untuk pikul semua tu...


Aku sentiasa yakinkan dri aku tentang kekuatan yang aku miliki... Kurniaan DIA...


Keluarga yang sentiasa berada bersama.. Masih Anugerah yang dikekalkan oleh DIA...


Aku cakap aku REdha. Alhamdulillah. Aku yakin dengan semuanya...


*kadang terfikir. Aku dah terlalu banyak hilang syukur atas segala dosa silam dan sifat takabur di dunia DIA...

tiba masa aku merendah diri.. Akur dengan segalanya..

Menyesal segala salah lalu xbermakna akan berterusan bergelumanh dengan dosa yang sama..

Jahat xsemestinya akan jahat selamanya.. Langkah yang diambil penentu kedepan yang lebih penuh ranjau dan liku dunia pancaroba...

Kata kawan aku.. " sebab tak cukup baiklah kita kena berubah untuk jadi lebih baik..." Amin.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment